ימי גיבוש לקבוצות וארגונים בבוסתן תם

לחקור את נפלאות בוסתן תם – מקום מושלם לפעילויות גיבוש צוות.

מחפשים מקום ייחודי ומעורר השראה לארגון פעילויות גיבוש צוות עבור הארגון שלכם?
קחו בחשבון את בוסתן תם, הבוסתן הוקם בחוף הכרמל בחוות מקורה האורגנית, בעמק ירוק למרגלות הר הכרמל.

לזכרו של תם פרקש, טייס מסוקים שנהרג במלחמת לבנון השנייה. הבוסתן דוגל בערכי התנועה האורגנית: בריאות , הוגנות, אחריות וסביבה, ומציע פעילויות עם משמעות וערכים.

אחת האטרקציות המרכזיות של בוסתן תם היא גן הירק הגדל בשיטת החקלאות האורגנית. המבקרים יכולים ללמוד על היתרונות של חקלאות המקיימת, כיצד לגדל ירקות, והחשיבות של אכילה בריאה. תחנה זו מושלמת לפעילויות בניית צוות המתמקדות בקיימות וידידותיות לסביבה, כאשר פעילויות ODT משולבות בחוויה.

תחנה מעניינת נוספת היא כוורות הדבורים, בה יוכלו המבקרים ללמוד על חשיבותן של הדבורים לייצור המזון בעולם. המדריכים מסבירים כיצד הדבורים מאביקות יבולים ומייצרות דבש, וכיצד אוכלוסייתן מאוימת על ידי גורמים סביבתיים. תחנה זו אידיאלית לפעילויות גיבוש צוות המתמקדות בתקשורת, עבודת צוות ופתרון בעיות, עם פעילויות ODT המשולבות בחוויה.

למעוניינים בחשיבות השמירה על איכות הסביבה לדורות הבאים, תחנת מסיק זיתים היא ביקור חובה. כאן יוכלו המבקרים ללמוד על עץ הזית, המהווה סמל להמשכיות, ועל חשיבות השמירה על הסביבה לדורות הבאים. תחנה זו מושלמת לפעילויות בניית צוות המתמקדות במנהיגות, חזון ותכנון לטווח ארוך, כאשר פעילויות ODT משולבות בחוויה.

ימי גיבוש לקבוצות וארגונים בבוסתן תם

לבוסתן תם יש גם תחנה שמסבירה על הפקת גז מתאן מפסולת אורגנית. המבקרים יכולים ללמוד על תהליך המרת הפסולת לאנרגיה ועל היתרונות של שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים. תחנה זו מושלמת לפעילויות בניית צוות המתמקדות בחדשנות, יצירתיות ופתרון בעיות, כאשר פעילויות ODT משולבות בחוויה.

למתעניינים בקולינריה ובישול מהגינה לצלחת, אתם מוזמנים למטבח חוץ שלנו, עם טבון אמיתי וגינת ירק שופעת כל טוב. כאן אנו מדגימים את עקרון המזון הטרי, צריכה נבונה וטיפול בפסולת אורגנית, בתום הארוחה. כאן יוכלו המבקרים להכין בצוותא פיתות, פוקצ’ות ומאפים, וליהנות מירקות ומטבלים מקומיים. תחנה זו מושלמת לפעילויות לגיבוש צוות ליצירתיות, וחוויה של הנאה ובריאות.

לבסוף, תחנת טיהור המים היא עוד אטרקציה מעניינת. המבקרים יכולים ללמוד על שיטות טיהור מים אקולוגיות באמצעות אגנים ירוקים. תחנה זו מושלמת לפעילויות בניית צוות המתמקדות בקיימות, ידידותיות לסביבה וחדשנות, כאשר פעילויות ODT משולבות בחוויה.

לסיכום, בוסתן תם מציעה חוויה ייחודית ומעוררת השראה לפעילות גיבוש צוות. עם ההתמקדות בחקלאות אורגנית, קיימות וידידותיות לסביבה, זהו מקום מושלם ללמוד, לצמוח ולהתחבר עם הקולגות שלך. פעילויות ה-ODT המשולבות מוסיפות שכבה נוספת של כיף ולמידה לחוויה, עם תוכן וערכים בעלי ערך ומשמעות. אז למה שלא תתכנן את אירוע גיבוש הצוות הבא שלך בבוסתן תם?

נהנת מהמאמר?

שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף לינקדאין
שתף בפינטרסט