סדנת צילום – פוטותרפיה על החיבור בין אדם לטבע שבו

בבוסתן ניתן לקיים סדנה חוויתית בעזרת המצלמות בטלפונים הניידים תוך הנחיה על נושא שנרצה להעביר בו מסר משמעותי עבור היחיד והקבוצה שנוגע  לחיבור שיש בין אדם לטבע שבו וסביבו. הבוסתן, כמרחב חקלאי אורגני המשתלב בחורש הטבעי מאפשר זווית הסתכלות ייחודית על השפעת האדם על הסביבה והשפעת הסביבה על האדם
הצילום מאפשר לכל אחד לגלות בו יצירתיות ורגישות דרך הסתכלות ושיח משותף ומכיל בין חברי הקבוצה. התבוננות בצילומים של חברי הקבוצה מאפשרת שיח מקרב ומחבר, כגשר להבעת נושא משותף לקבוצה. ניתן לעשות את הסדנה כחד פעמית או תהליכית עם מספר מפגשים ומשימות צילום שונות וחוויתיות.

פוטותרפיה הוא כלי טיפולי וחינוכי חדשני, המועבר דרך צילום סיטלס ו-וידיאו דרכם ניתן לתקשר בצורה חזותית ובלתי מילולית בתוך קבוצה ובין מנחה למונחה. הצילום מאפשר להביע רגש ותחושה ללא מילים דרך קומפוזיציה, משחק באור, צבע, מסגור ועומק שדה. דרך סדנת צילום חוויתית, נוכל להתבונן בזווית מבט שונות על המרחב, על עצמנו ועל חברינו לקבוצה ואולי נגלה תובנות חדשות ומעניינות. הסדנה מועברת על די רותם, רכזת ההדרכה, צלמת אור טבעי מעל עשור, בוגרת לימודי פוטותרפיה ו- Photo voice.

מוזמנים להציץ בסדנה שנעשתה עבור מתנדבי הבוסתן, בהנחיה של רותם, על טכניקות וכלים ליצירתיות בצילום והבעת רגשות ותחושות דרך המצלמה בנושא גווני הסתיו והמצב שהתקיימה ב-22.10.23. במהלכה תיעדו מתנדבי הבוסתן ברגישות ויצירתיות את רגעי הסתיו והקשרם למצב הרגשי בו אנו מתמודדים בימים מציפים ומורכבים אלה. בהמשך, נוצר שיח מחבר סביב המשמעות של הצילומים שהזכירו לכולנו את החיבור של האדם לטבע הקיים באזורנו. 

לעוד תמונות מוזמנים לדף הפייסבוק שלנו
לפרטים נוספים מוזמנים ליצור איתנו קשר [email protected]

נהנת מהמאמר?

שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף לינקדאין
שתף בפינטרסט